01x29

Hai bună. Ăsta o să fie un post plictisitor. Da' ce contează? E al meu. Dacă tot ai intrat, logic că îl vei citi şi astfel nu te vei mai chiomba la aceleaşi site-uri plictisitoare pe care intrii.

Aşa. Azi, m-am trezit - de apreciat faptul că acest lucru a fost realizat la o oră matinală : 7:15 -, m-am uitat pe pârtie şi era o grămadă de zăpadă ... îngheţată, că na, au fost -15 grade neCelsius azinoapte. Şi era atât de plină pârtia de oameni, încât nu vedeai niciunu' - de fapt, e şi logic că la ora aia se scoală decât ăia care n-au somn.

De la 9:30 am avut snowboarding până la 12 şi la prima tură am luat trânte, da' după mi'am revenit - că de, musculatura, oasele, tonusul, alea-alea... Mi-a reuşit o săritură de care sunt mândră, dar după logic că m-am împotmolit. După 12, am fost cu ai mei să-mi iau cască, că-mi era frică să nu îmi fie afectat creierul din cauza şocurilor suportate.

La 14:30 am plecat din nou la snowboarding şi m-am întors la 17.00 . De data asta am avut casca şi culmea - n'am mai picat deloc. De fapt, s'a împiedicat un idiot - care în loc de pantaloni de snowboard avea nişte pantaloni adidas dă fâş şi ăia vai de ei - de propriile picioare şi după s-a produs extorsiunea cu mine. Poftă bună la ecler, ăluia. Na că mi-am amintit : semăna umpic cu cineva, aceeaşi ochi strâmbi ieşiţi din orbite şi degetele alea umflate cu gaz halucinogen.Mă doare mâna din cauza boarder.ului ăluia, care habar n-avea ce înseamna board. - a se citi bord.

Şi deci aşa...cam atât. Acum nu mai urmează nimic, că e prea mare coada de proşti care se dau că ştiu să schieze cu cracii'n sus şi cu capu' pe pârtie. Halal schiori, când or avea deadline la cum schiază? Ăştia - niciodată.
Hai că mai scriu ceva. PA.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu