Facebook 01x18

Ghici ce?

Account Temporarily Unavailable

Your account is currently unavailable due to a site issue. We expect this to be resolved shortly. Please try again in a few minutes.

Yay. Tre' să mă bucur? Nu știu nici eu. Da' știu un lucru: acele „few minutes” s-au transformat în câteva ore. Au înnebunit de tot ratații ăștia. Altora de ce nu le apare? N-am postat nimic cu conținut interzis. Chiar mă miră inteligența redusă care o posedă.
-Never Underestimate The Stupidity of Idiots.-

Dacă până mă-ntorc de la școală nu-și revine, vă anunț. Oricum o să am ceva treabă, deci hai că nu e așa grav cum pare. Cu toate astea. nu-mi schimb părerea până nu-și revine: ăia care mi-au dat disable să aibe noroi în poartă TOT ANU'. PA.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu