Tabara aka Deja mi-e dor...

Cine s-ar fi gândit vreodată că voi trece prin atâtea stări în nici măcar o săptămână? Am râs, am plâns, am făcut mișto...dar cel mai important... M-AM DISTRAT. Cu voi. Vă voi enumera la sfârșit. Dar oricum, vă știți voi, doar vorbim încontinuu. Da, poate la început nu am fost așa entuziasmată, pentru că nu prea știam cam pe nimeni...dar la sfârșitul taberei, deja aveam încredere în câțiva*(câteva). Și asta e ceva. Printre nopți dormite parțial pentru care Dia a fost dezamagită de noi (evident, i-a trecut) și zile pline de snowboard (sau ski), am învățat ce înseamnă să-ți pese și că există probleme mai mari pe această planetă decât chestiile de rutină...cum ar fi distanța. Dar gata cu sentimentalismele!

Pentru pasionații de ski și snowboard, cred că mai e zăpadă la Predeal, căci acela e cel mai tare loc pentru asta, sincer.

Cei mai tari/ Cele mai tari: Maria, Bias, Ștefana, Andrrrrrra :))), Anca (tipa fashion:>), Miru, Dia, Dia2, Cristina, și acum băieții: Tibi, Mitză, Rareș și Mihnea (ei vin la pachet:>), Porumbeeeeeel (=)) ), Mimi (cum să auzi Bibi în loc de mimi?), Andrei, Maaax (care e british și își permite)...și mulți alții.
Și ăia extra gen Porc, Bobo, Gizi etc, vă știți voi.

Hai că începe școala.:))
pa,
Bibi.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comentarii:

Steefana spunea...

:* sii noi te iubim. sii daa suntem sentimentali dar ciii daca?! Best of:Tibi, Mitză, Rareș și Mihnea (ei vin la pachet:>)

Trimiteți un comentariu