19 Martie sau ziua Z

Și în dimineața asta m-am trezit din nou fără chef de școală, am deschis calculatorul și am căutat ca de obicei știri despre ce se va întâmpla azi. Cum eram încă în timpul somnului matinal, am scris în loc de „12 martie”, „19 martie” și ghici ce?

Primul titlu: „19 martie, ziua Z, Super Luna ar putea produce catastrofe ...” și am dat și eu clic ca tot omu' curios. Deci, pentru a sintetiza articolul de AICI (pentru cei care au chef să citească), luna se va apropia mai mult cu vreo 30.000 km (27.822 km mai exact) de planeta noastră. Mă rog, n-am chef să stau să butonez toate cifrele alea fără rost. Asta e o chestie care cică nu s-a mai întâmplat de 19 ani la noi, că na. Oricum, ideea e că luna în loc să ocolească pământul în formă de cerc, o să-l ocolească în formă de oval și logic că va fi mai aproape...

O să se vadă toată noaptea luna, cam cu 15% mai mare și cu 30% mai strălucitoare, iar ca de obicei trebuia să existe și chestii mai creepy, cum ar fii că apropierea lunii ar fi cauzat dereglări meteo, gen: țunamiul *tsunamiul* din Indonezia, Ciclonul Tracy și alte chestii. Înfine, ăștia zic că mareele vor fi mai ridicate și apele oceanelor la fel ( din cauza atracției gravitaționale a lunii)...și că n-o să fie așa mari probleme.

HAI PA.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comentarii:

Anonim spunea...

mai bine ii puneai numele de BIG LAUNA sau Giga luuuuuna :))))

Trimiteți un comentariu