Plec si eu

Da, cum spune titlul...plec . Mâine. La 5 (numarul destinului, creepy dudes-.-'). Mă rog, trebuie la 6 să fim la aeroport, că avem la 8 avion. Who cares? You do.

Păi, nu prea am ce să zic. Că îmi va fi dor de câțiva...da. Posibil. Dar nu știu... înfine. Vă salut pe toți cei care îmi citesc postul. Presupun că veți mai fi conștienți de existența mea...peste o săptămână sau ceva de genul. Distracție plăcută tuturor celor care nu mă vor prin preajma lor și celorlalți. Am pus prima categorie la începutul propoziției pentru că sunt mai mulți oameni care fac parte din acea categorie.

Probabil te întrebi ceva de genul „o să fie schimbată bibi când se întoarce?”, sau chiar dacă nu te întrebi asta, e clar că voi scrie mai departe răspunsul. Pentru cei care bănuiesc că voi spune „NU MĂ VOI SCHIMBAAA EVER”, nu, nu asta vreau să zic. Nu știu. E o indecizie. Nu cred că oamenii se pot schimba, sincer. Știu că nu prea are legătură cu postul, dar acum mi-a venit inspirația. Revenind... Nu pot promite nimănui, nici măcar MIE că mă voi schimba, că voi fi o persoană mai bună sau că n-o să mai fiu așa cum zice conopidă „snoabă” - adică nu-mi pasă de ce simt/zic alții; că voi putea ține la cineva mai mult ca la propria persoană...NU. Nimic din toate astea. Dar pot încerca

-și propoziția aia am vrut s-o las intenționat în aer, fără vreun semn de punctuație la sfârșit.

Acum, vă rog, Ițili-Bițili din toate părțile, discutați „pe la spate” cât vreți.
PA,
-B.


P.S.: La mulți ani, Paul!>:D< Și îmi pare rău că n-o să fiu în București de ziua ta. Dar. Tot colegul meu de banca ramai. Cred.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu