1.Teoria gunoiului sau...care lucruri ar trebui aruncate de noi


Legat de oamenii de la REBU:


diriga: ia zi, Bianca, ce s-a întâmplat?

EU: Păi, doamna, mi s-a spart punga de pufuleți și m-am dus după femeia de servici (care apropo bea ceai la bufet) s-o chem să măture. Și mi-a zis că's obraznică și să adun eu.

diriga: Păi, daaa. Doar că nu trebuia să o chemi pe ea să măture. Trebuia să îi ceri un făraș și o mătură, să vii să strângi tu.

EU: =)))))
diriga: - aici nu am mai înțeles ce a zis - dar de acum încolo să vă învățați să vă strângeți gunoaiele, că am găsit aseară debandadă!
EU: Păi am înțeles să strângem gunoaiele noastre. Da' când trecem pe hol și aruncă alții pe jos, femeile de servici tot pe noi ne pun să strângem.
diriga: Păi da, Bianca, pentru că voi trebuie să aveți grijă de școală. Voi ce ziceți? Dacă Bărbulescu e de servici și trece pe lângă gunoaie, trebuie să le și ia? Păi tu gândești ce zici?
EU: Păi nu mă refeream la asta. (=)))))) ). Mă refeream că dacă aruncă alții, tot noi trebuie să strângem gunoaiele lor?
diriga: Nu, trebuie să te duci, să îl apuci de guler și să îi spui că nu e bine ce face.


- aici se încheie conversația numărul 1 @ diriga.

* Chestii suplimentare:
Căpățână: Bianca, pentru asta vei avea nota scăzută la purtare, DAR NU NUMAI DE ASTA!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu