Trenduri si frustrari I

Nu. Nu ești frustrat și nu-ți dai like la ce zici sau ce postezi (link, imagine, video), n-ai ce căuta pe facebook. Ca de obicei, oamenii or să se simtă și vor întreba „da' care-i problema ta?”, pe facebook, evident, că doar acolo dispar conversațiile după un timp.


Așa e și cu pozele. Îți pui o poză cu un citat sau cu orice chestie care ți se pare că n-a mai văzut Parisul -de pe weheartit sau tumblr sau 9gag sau mai știu eu ce site...-nu mă exclud din categorie întotdeauna- - și după relativ puțin timp vezi aceeași poză la alte persoane. Nu am cerut niciodată explicații la chestii de genul, pentru că până la urmă și eu am luat-o de undeva, dar e chiar interesant să vezi cyber-certuri pe baza fotografiilor luate de ambele persoane de pe același site.


De link-uri nu mai zic, că e jale. N-ai like de la propria persoană pentru a-ți satisface poftele de a avea cât mai multe like-uri ( eventual să-l întreci pe Freddie Mercury), nu ai viață socială!


Pe lângă copiatori, proști (defapt de la asta pornește totul), falși și...defapt stai! La prefăcuți aka falși vroiam să ajung. Și asta e pe trend. Cu cât o faci mai mult, cu atât crești în ochii altora, cu atât devii mai „tare” etc. Defapt, vă zic eu cum e chestia cu prefăcutul...nu e vorba de „proprie experiență” cum evident vor zice unii-alții...e vorba de faptul că ce are început are și sfârșit. Măcar stay true și o să ai de câștigat, dacă nu de la început, pe parcurs. Sau BE FAKE și o să câștigi prieteni și complimente la greu, până ai un moment de decădere morală și s-a dus naibii toată chestia...sau își dau seama toți că nu ești așa cum pari.


Cu cât ești mai prefăcut, cu atât ești mai frustrat și după un timp, se demodează și asta.


Pa,
B.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu